onsdag den 30. januar 2013

Back on track!

I tirsdags var jeg nede og prøve Crosstraining Intro i Fitness World, og det var bare SÅ godt. Men min krop var HELT smadret i dagene efter, og den havde virkelig brug for at restituere. I går havde jeg meldt mig på endnu et intro-hold, men jeg havde virkelig slem hovedpine, og havde bare brug for at tage direkte hjem efter arbejde.

I dag havde jeg det dog fint, og jeg har savnet at løbe, så jeg ville ned og teste formen af på løbebåndet. Lige siden jeg begyndte at træne og tabe mig for 1 år siden, har mit mål været, at jeg skal kunne løbe 5 km uden pause. Da jeg har været ret doven i de sidste par måneder, var min plan for dagen, at jeg skulle løbe nogle små intervaller. Men da jeg kom i gang med det første løbe-interval, havde jeg slet ikke lyst til at stoppe igen! Intervallet skulle kun have været på 6 min., men jeg havde det helt fint, så jeg tænkte "Ahh.. skulle vi skubbe det til 10 min.?" Det gjorde jeg så, og så 12 min., så 15 min., og så ville jeg prøve at løbe 3 km uden pause! Og det gjorde jeg (sgu)! Jeg løb 3 km på 24,40 min, hvilket er det hurtigste jeg har løbet 3 km OG det længste jeg har løbet i streg. Jeg var bare SÅ glad og stolt af mig selv! Nu er de 5 km inden for rækkevidde!

Nu ligger jeg i sengen og er glad, rolig og træt. Vejning i morgen tidlig!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar