tirsdag den 22. januar 2013

Crosstraining Intro

I dag skal jeg til et Crosstraining Intro i Fitness World i Valby, og jeg glæder mig faktisk. Eller... "glæder" er måske så meget sagt - men jeg er spændt! Jeg har i et stykke tid overvejet at prøve noget crosstraining, men jeg har set på de hold, de kører nede Fitness World, og... damn(!) det ser hårdt ud!

Jeg har prøvet nogle KettleCross-hold (Intro) i Fitness World, og var helt smadret bagefter, på trods af at de timer kun varer 25 min. Dog synes jeg, at det var super fedt, bare at give los og føle sig helt brugt og udmattet bagefter.
Desuden har jeg talt med andre som også træner Crosstraining i forskellige centre, og de siger alle sammen at det er for alle, og at man bare er med så meget man kan. Så nu skal det prøves!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar