tirsdag den 22. januar 2013

Sweat is fat crying!

Så blev CrossTraining i Fitness World afprøvet, og damen her er HELT smadret! Der var burpees, atomic situps, push-ups, forskellige øvelser med kettle bells, og meget mere. Jeg svedte som et svin, og det var super!
 
Jovist, der er meget at forbedre på, både teknik, styrke og kondition, men jeg skal helt sikkert lave noget mere crosstraining!
 
Jeg har ligget lidt på den lade side i de sidste 2-3 måneder mht. træning og kost, så det føles virkelig dejligt at være i gang igen. Jeg kunne mærke på min krop, at den havde savnet, at være i gang. Det var som om, at den vågnede op fra vinterhi, når blodet pumpede og sveden dryppede - fantastisk!
 
Dog gruer jeg lidt for dagen i morgen. Da jeg prøvede et introhold i KettleCross, var min krop helt færdig i flere dage efter, og det hold varede kun 25 min. Dette hold varede 55 min!
 
Billedet er lidt rystet, fordi mine arme rystede så meget efter træning! Jeg tænkte, at det kunne være sjovt, at poste et billede mig selv efter hver træning - sweaty face!
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar