søndag den 14. april 2013

I gang igen

Så fik jeg meldt mig ind i Fitness World igen, og hvor havde jeg altså savnet mit løbebånd. Ja, jeg kunne godt have løbet udenfor i dag, men jeg har lettere ved at presse mig selv på et løbebånd (af en eller anden grund). Og så blæste det og var lidt koldt (excuses, excuses... :) ) Men jeg fik løbet 5km i intervaller på ca. 36 min. Der skulle meget gerne skæres en del minutter af den tid inden sommer!

Men jeg er ved at få momentum tilbage, startede bl.a. dagen med denne lækre sag af en jordbærsmoothie.

150 g friske jordbær
200 g Cheasy koldskål
43 g EcoProtein pulver
2 g Stevia
Omnomnom

Fitness World har i øjeblikket noget der hedder Bikini Bootcamp, hvor de hver uge har 3 hold (i mit center i hvert fald) og hvor de hver uge fokuserer på forskellige ting. I uge 16 er det Core, også kaldet "muskelkorsettet". Ikke fordi at jeg tror at jeg nogensinde vil påfører mig en bikini, men derfor kan man jo godt være strammet op under tøjet :) Jeg er så glad for at have motivationen tilbage, i hvert fald lidt af den. Kom forår, kom sommer! Og så kommer kæresten om en uge. Som i 7 dage. Som i 163 timer !

God søndag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar