mandag den 4. februar 2013

Forelsket i hverdagen

Ahhh... Mandag. Nogle vil måske sige "Åhhh... nej, så er det mandag igen", men ikke mig. Jeg kan godt lide hverdage, rutiner, faste tidspunkter, planer, osv. Nogle gange er det faktisk helt forvirrende at have weekend, for hvad skal man stille op med al den tid?!
Jeg fungerer, som tidligere nævnt, bedst når jeg har en plan, og jeg ved hvad jeg skal i morgen. Med det sagt, så er det også dejligt at bare slappe på sofaen, men så er det lagt ind i planen.

Jeg kan faktisk blive lettere irriteret og stresset, hvis noget kommer i vejen for mine planer, og endnu mere hvis der slet ikke er en plan. Sådan har det desværre været de sidste par uger. Jeg har ikke haft en plan, men bare taget dagen som den kom. Det har betydet, at både min kost og træning har været lidt tilfældig. Men måske skal man bare lige ind i rytmen igen - det vælger jeg at tro på!


Derfor vil jeg nu inden jeg går i seng, lægge en madplan for de næste par dage. Måske... en lækker quinoa-salat? Og så har jeg vist lovet at bage brød og fastelavnsboller til på fredag til mine kolleger... Og måske noget andet til mig selv?

Dagens træning: 5 kilometer i intervaller på løbebåndet
Aftensmad: 3 stk inderfileter, lidt guacamole og1 fuldkornspitabrød (nogle gange skal det gå lidt hurtigt!)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar