søndag den 20. januar 2013

Så er vi igang!


Hej!

Først og fremmest så vil jeg byde dig rigtig hjertelig velkommen til Viqueen Fitness! Her vil jeg blogge om træning, mad, livet som gastric bypass patient, og hvad der ellers sker i mit liv.

Jeg har startet denne blog af flere grunde; dels for at holde mig selv til ilden, og motivere mig selv, men også dels for at, forhåbentlig, motivere andre mht. sund mad og træning og alt der i mellem.

Hvis du har nogle indput eller noget feedback, vil jeg blive rigtig glad for at få en e-mail på viqueenfitness@gmail.com, eller i en kommentar her på siden. Det kunne være forslag til hvad du gerne vil læse om, f.eks. opskrifter, motivation, træningsprogrammer, osv.
Jeg vil med det samme sige, at jeg ikke er professionel. Jeg er ikke uddannet inden for kost eller træning, men er blot interesseret i de emner.

Jeg er ikke perfekt, jeg vil træde ved siden af og jeg vil være doven af og til. Mit mål er, at blive bedre til, og hele tiden blive klogere på kost og træning, men der skal også være plads til at leve.

Jeg glæder mig til at komme igang med projektet, og til at høre mere fra dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar